Söndag

 
Hejhej!
 
Herremingud va fort helgen har gått? Hur kan det redan vara söndag kväll? Men jag har ändå haft en skitbra helg.
 
I fredags efter jobbet så drog jag förbi affären och inhandlade tacos. Sen när jag kom hem var jag inte sådär skittrött för en gångs skull. Så jag drog tag i en storstädning, för det var kläder och disk överallt. Smuts på speglarna och skit på golvet. Så det blev att damma, torka, dammsuga, diska och skura golvet. Sen var det bara att påbörja maten. Kan glatt meddela att jag somnade 21.30 den fredagen.
 
Lördag morgon. Jag gick upp 05:30, helt sant. Somnade ju såpass tidigt. Så jag gick upp. Spelade lite. Gjorde i ordning frukost. Kollade på serier. Senare på eftermiddagen mötte jag upp Majda och drog hem till Cassandra & Alex. De gjorde i ordning hemmagjord burgare som vi käkade. Sen blev det en film, Chappie. Den var skitdålig, tyvärr. 
 
Och idag har det ju varit Mors Dag! Drog hem till mappa runt 13.30. Hon fick en bukett blommor, ett fint kort och två triss av mig, så hon blev jätteglad. Hon vann även 60:-!! ;) Sen så bjöd dom på jättegod mat! Var nån lövbiffgryta med hemmagjord pasta. Såååå gött!! Sen blev det jordgubbstårta. Också gött såklart!
 
Men nu är jag hemma igen och ska ta det lugnt i söffa tänkte jag. Vill se en bra film, men hittar ingen. Haha. Vi får se vad det blir.
 
Hörs!
 
 
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!