2015

 
ÅR 2015:

 
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
– Flyttade hemifrån. Eller ja, det har jag gjort förut men inte helt själv. Sen så var jag med i Karlstads Stadslopp. Det gör jag aldrig mer om otränad. Haha!
 
2. Höll du några av dina nyårslöften?
– Hade inga nyårslöften. Men det har varit ett jävligt bra år. :D

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
– Ja, det händer väl var och varannan dag nuförtiden.

4. Dog någon som stod dig nära?
– Ja, min morfar.

5. Vilka länder besökte du?
– Inga. Inte ens grannländerna?! Dåligt.

6. Är det något du saknar år 2015 som du vill ha år 2016?
– Ja, vart fan är min träningspepp? Sen så vill jag ha dyngbra recept på BRA mat. 
 
7. Vilket datum från år 2015 kommer du alltid att minnas? 
- Minns aldrig datum, men månader jag kommer minnas är Mars, Juni och September.

8. Din största framgång 2015?
– Att flytta hemifrån och att jag skaffade nytt jobb.

9. Största misstaget?
– Jävlar. Det vet jag inte. Har säkert gjort nåt skitkorkat som jag glömt. =D
 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
– JA! Rygghelvetet pajade i Juli. Aldrig haft så ont. Kan fortfarande ha problem med den ibland. Drettöligt.

11. Bästa köpet?
– Årets julklappar till familjen tror jag. VHS till DVD från när vi var små. 

12. Vad spenderade du mest pengar på?
– Snus, mat och spelrelaterat.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
– Egen lya och nytt jobb gjorde mig inte depp-ola, direkt. =D

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2015? 
– Inte en aning. Måns - Heroes kanske. Haha.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Nog för att jag är glad 24/7 annars så har 2015 varit jävligt näääjs, dyngglad tjolahopp 2.0!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
– Tränat. Alla dar i vecka'.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
– Kommit på ursäkter till att inte träna? Haha.
 
18. Hur tillbringade du julen?
– Med familjen hos syrran i Skoghall.

19. Var du kär i år?
– Nej. Men känslor finns, fakk yes. 

20. Favoritprogram på TV
– Tittar typ aldrig på TV.

21. Bästa stället du var på/i 
– Värmland. <3

22. Största musikaliska upptäckten?
– Jag vet inte. Lyssnar mest på nostalgi så jag upptäcker tyvärr inte så mkt nytt :E

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
– Fyllde bara 26 år, så var inte så mkt att fira. Men annars fick jag en Batman-kakburk i inflyttningspresent. Bästa omedvetna önskningen någonsin. :D

25. Något du önskade dig men inte fick?
– Nope, rånöjd med allt.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2015?
– Minns inte. Men gick säkert hem till mappa och blev bjuden på mat och gofikade. :)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
– Ja, jag skulle rört på mig mer. Men det satsar jag på 2016 istället. 

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2015?
– Swag, såklart?

29. Vad fick dig att må bra?
– Mig själv. Behövde egentid och det fick jag. Heja mig. =D

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
– Chris Hemsworth. Men det äre varje år. Inga konstigheter liksom.

31. Vem saknade du?
– Dom som inte finns i livet längre. 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!