Lördag.


Tja!

Helvete va gött med helg. Har inte tagit sovmorgon idag ändå, dock. Satt & spelade till typ kl 3 inatt, o ja somnade kanske 3.30, för att sen gå upp kl 10 idag o göra mig iordning för en vända på stan och ett snabbt besök hem till mappa. Men nu så.

Nu sitter jag här hemma igen och funderar på hur fan jag ska ha håret ikväll. Jag vill göra nån ball frisyr. Jag brukar ju alltid köra med lockigt, men vore fränt och testa nåt annat. Jag har t.om målat naglarna. Sist jag gjorde det var sommaren 2011. Inte en dag för tidigt. 

Ska ju hem till Lollo sen för att förtära alkohol. Vi har köpt en bag in box som vi ska dela på. Sen har jag köpt 4 öl och 2 cider. Kommer förhoppningsvis inte dricka upp allt, men eftersom vi inte ska ut på krogen och skaka rumpa så är det ju bra att man har en del sprit. Haha. Ska bli kul! Har inte festat på riktigt sen midsommar, tror jag. Dags nö'. 

Nu ska jag duscha o bli dyngfräsch. Haaaajj!
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!