Torsdag.

ÅÅÅÅH va skönt med fredag imorrn! Men det är fortfarande ingen vila. Nope. Jag har ju inte tid. Det är alltid full fart. Vad är sömn ens? Vad är vila? Vad är take a chillpill, helt enkelt? Inte fan vet jag, iallafall.
 
Imorrn bitti är det gymmet klockan 6 med Simon. Klockan 8 är det jobb fram till 16.30. Då ska jag städa. Sen får jag besök av en polare. Klockan 19 ska vi på avslutningsfest på vårt gamla jobb, Norstat. Fast jag ska visserligen vara nykter, typ. Eller ja. Kanske tar en öl. 

Sen så ska jag iväg klockan 10 på lördagen. Måste inhandla outfit inför halloweenfesten. Ska ju vara Jokern. Sen är jag iallafall lite ledig. Klockan 18 ska jag vara hemma hos Majda. Sen är det väl fest. 
 
Så det är väl lite så min helg kommer se ut. Bra, va? 
 
En dålig försmak över hur jag kommer se ut på lördag.
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!