Onsdag.


Hej!

Bröllopet var jättefint och görtrevligt! Väldigt kul med nåt annat än att va i kyrkan. Vi var ju i Fjärilshuset i Stockholm. Först mingel, sen vigsel, sen titta på hajar och mingla lite till, och sen vart det middag och fest. Jättelyckat!!

Skönt att vara hemma i Karlstad igen, också. Har inte fått sova ut riktigt i helgen riktigt, men det tar jag igen till helgen. 

Nu har jag precis kommit hem från jobbet. Är klar med projektet jag suttit på i 2v, så det känns gött. Får äntligen jobba vanliga tider som vanligt fölk. 8 - 16 alltså. ;) 

Är sjukt tacksam över att jag gick upp klockan 7 imorse och tvättade, också. Inte ett enda plagg var rent, haha. Lort-Berit. 

Nu ska jag käka nåt och gibba litte. Haaaaajj!
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!