Måndag



Ny vecka igen, uhamejjen va dagarna går fort.

Har haft en riktigt bra helg, jävla töligt när den går så fort bara. Är hemma från jobbet idag då jag inte känner mig helt pigg. Sov hela dagen igår + idag, o känner mig inte piggare. Tror det är för att man sitter såpass mycket vid datorn hela tiden. Både på jobb och fritiden. Men ska tillbaka imorgon. 

På torsdag ska jag iväg på Julbord i Örebro med några av tjejerna på jobbet. Ska bli kul! Annars händer det inte så mycket denna veckan. Till helgen ska jag hälsa på mappa, längesen nu! :') Och sen ska jag & Johan på Mariebergsskogens julmarknad. Älskar att gå på den marknaden, mycket aktiviteter, mycket gofika o bara mysigt! Blir najs.
 
Nu ska jag leta julklappar till mina systerbarn. Hajj!
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!