Torsdag.


Tjenerö, och förlåt för apkass uppdatering. Jag bara jöbber o spelar CS om dagarna.

Slutade iaf kl 16 idag. Imorgon är jag ledig. Det blir Stockholm imorgon bitti med mappa! Ska på bröllop på lördag, då min kusin ska gifta sig! Ska bli riktigt kul! 

Så nu har jag stresspackat på 20 minuter, men jag har nog fått med mig allt. Skrev ner en packlista på jobbet, så allt är uppstyrt. Pappa kommer om en kvart och plockar upp mig med all packning + tvätt. Sen blir det hockey och mat hemma hos mappa och så kommer jag sova över där också. Vi drar som sagt tidigt, så gött att slippa krångla med skjuts och hej å hå på morgonen. 

Trevlig helg!

 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!