Torsdag.

 
Hej!

Bara en dag kvar till fredag. Veckorna bara flyger iväg!! Förstår inte hur det kan gå så fort? Men ska bli skönt med helg. Jag behöver sova. Visserligen har jag fått 8 timmars sömn 2 nätter i rad nu, men ändå. Haha. Älskar att gå upp tidigt, men kl 6 känns lite väl... Att gå upp 7 eller 8 känns ju rimligt. Vaknar jag senare än 8 får jag ångest. Förstår inte hur jag kunde sova till 14 om dagarna när jag var yngre. Helt sjukt.

Iallafall. Till helgen ska jag vara hundvakt igen. Lördag till söndag, som förra helgen. Samma vovve är det också! Så då ska vi mysa igen o gå massa promenader. :)

Borde städa också. Men det gör jag nog lördag morgon. Har varken tid idag eller imorrn. Nu väntar jag på att pappa ska ringa, vi ska käka sallad från Oliven och umgås hemma hos mappa. Imorgon ska jag nog handla mat efter jobbet, och då orkar jag inte ställa mig & städa efter det. Det årner säjj!

Nu ska jag göra annat. Hääääjj.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!