Onsdag.

 
Fyfan va trött jag är. Sover knappt om nätterna. Har fått årets sömnproblem. Men förhoppningsvis får jag sova lite inatt. Jag hade mer än gärna gått & lagt mig nu, men har tvättid fram till kl 22... så efter det lär jag ju däcka i min bäddsoffa. Uh va gött.

Annars rullar dagarna på. Jobbar och spelar. Måste börja komma igång med träningen på riktigt, men har så jävla svårt & hitta motivationen. Jag behöver ju verkligen aktivera mig med tanke på det jobbet jag har. Men nån dag, så.

Till helgen blir det lugnt. På fredag efter jobbet kommer Johan och då ska vi kolla på Blizzcon. De ska ju äntligen visa trailern för Warcraft-filmen, och missar jag det så dör jag. Sen även massa info om nya expansionen till WoW. Har visserligen inte spelat på typ 6 månader, men ändå. Kan ju va kul & kolla på. :D

Sen på lördag ska jag iväg på namngivelse-kalas för Hugo! Ska också bli kul. Sen på kvällen blir det bio, ska se Crimson Peak. Hoppas den är dretbra, har rätt höga förväntningar haha.
 
 Nu ska jag ner till tvättstugan. Dra åt hääääjj.
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!