Måndag

 
Då kör vi. Måndag.

Har haft en bra helg. Var ju som sagt hundvakt, och han var så jäkla go! Ville ha en bulldog själv när jag var mindre, då dom är så fruktansvärt charmiga. Hälsade på mappa en sväng, men tyvärr är min systerson rädd för hundar så vi stannade inte så länge. Hängde mest i trädgården. 

Majda svängde förbi lördagskväll också. Vi käkade pizza och såg på Magic Mike XXL. Eller ja, jag sov mest. Aldrig vart så trött, sämsta sällskapet. Haha.

Och igår hämtade Simon upp Greger (vovven alltså). 

Idag klev jag upp 06.20 och drog till jobbet kl 8. Har varit så sjukt jävla trött hela dagen, får aldrig sova känns det som. Haha. Bara att se glad ut. ;)

Bildbomb på Greger, varsågoda!
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!