Fredag

 
Äntligen är det den bästa dagen på hela veckan!
 
Jävligt soft dag idag på jobbet. Blev att vi käkade sushi på lunchen. Jag är inte sådär ett görstort fan av sushi, har ju bara ätit det en gång innan. Och det var varken bu eller bä. Men idag slank det ner hela 10 bitar! Och det var faktiskt gott! 

Efter jobbet drog jag in till Hagahallen och köpte en pepsi max och en broccoli & bacon-paj. Sen hem direkt och städa. SÅ JÄVLA SKÖNT ATT DET ÄR RENT! Finns ju inget bättre än att ha en fräsch nystädad lägenhet. Jag har t.om skurat, så rent är det! Nu ska jag bara iväg & handla + panta så är jag klar med allt för denna vecka. Borde boka tvättid också.

Ikväll ska jag bara vara hemma. Mange kommer över strax med vovven Asta som jag ska va hundvakt åt i nån timme bara. Annars blir det jävligt lugnt. Otroligt gött. Unna mig en folköl kanske? Haha.
 
Trevli hälj!
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!