Torsdag.


Dra åt häjj va dagarna bara flyger iväg, redan fredag imorgon, liksom. 
 
Har varit en helt okej vecka, jag borde inte gnälla egentligen. Idag har det ju snöat & grejer, finns ju inget bättre än det. Tyvärr smälte ju allt, men skitsamma. Fick ju ha kvar den halva dagen iallafall! :')

Vad har hänt sen jag skrev sist då?
* Varit dretförkyld
* Varit hundvakt
* Gått bananas på Rusta och köpt gran och julpynt
* Möblerat om i vardagsrummet

Ikväll ska jag tvätta och packa inför gymmet imorrn bitti. 06.30 ska jag och Simon vara på plats, sen är det jobb 8 - 16, och efter det är det After Work! Rågött, har längtat efter Super Friday, alla är så taggade. :D 
 
På lördag blir det häng med Johan och söndag vette fan. Kanske svänger förbi mappa en sväng och umgås.
 
Vore ingen dret med lön nu, iallafall. Längtar till julklappshandlingen. Och Black Friday!!!!!!11 Får absolut inte missa =D
 
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!