Måndag


Heeeejsan!

Haft en riktigt bra helg! I fredags kom Johan och då blev det Blizzcon. Ville ju se trailern till Warcraft, och precis när dom visar den, typ 20sek inpå, så dör typ internet?! Sjukt typiskt. Men fick se trailern på YouTube sen istället. Men ändå. Det är en helt annan grej att se det live, haha. Sen så var det massa info om nya WoW-expansionen och cosplay-tävlingar.

Sen på lördagen drog jag iväg på namngivelse-kalas för Hugo. Var görtrevligt! Kul & träffa folk man inte sett på ett tag heller. 

På kvällen gick jag & Johan på bio, såg Crimson Peak. Vette fan vad jag tyckte om den. Den var ju inte alls som jag tänkt mig. Vill inte säga att den är dålig, för det var den inte. Men den var inte alls sådär skitbra heller. Den hade säkert varit jättebra om man inte förväntat sig nåt alls, haha. Men kul att få gå på bio ändå, var längesen. Efter bion gick vi hem i spöregnet, köpte med Sibylla och kollade mer på Blizzcon.

Råbra helg bortsett från att jag blev förkyld. Så idag är jag hemma från jobbet. Kommer jag vara imorgon med. Har feber. Somnar till ibland i någon timme. Hostar, täpt i näsan och nyser nåt så inåt helvete. Svettas när jag anstränger mig också. Rövjobbigt. 
 
Men annars så. :')
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!