Fredag


Tjenerö.
 
Då var det fredag. Så. Jävla. Gött. Jag är helt slut. Har sovit 10 timmar på två nätter. Var iväg till Stockholm igår, så vi åkte 7 på morgonen och var hemma igen 18.00. Direkt när jag kom hem var det pangpå direkt hem till Lina där vi tjejer samlades och käkade mat från Texas Longhorn. Blev ribs och pommes som var dretgött. Sen skvaller och nyheter såklart, ASBRA kväll! 

Idag klev jag upp 7.40 och drog iväg och jobbade 9.40. Aldrig vart så trött. Men ikväll kommer Linn & Lollo hit & ska dricka öl, sen blir det uteservering. Även om jag som sagt är drettrött så får man offra sig. Var ett tag sen jag träffade Linn, också. Måste catcha upp litte.

Och i helgen kommer jag vara hundvakt. Ska vakta en bulldog från lördag till söndag åt Simon. Ska bli kul! Älskar hundar, så det är bra att öva lite innan man skaffar sig en egen nångång i framtiden. ;)

Så nu vet ni. Nu ska jag höppe in i duschen och bli människa. Dä va tjo dä va höpp dä va HÄJJ!
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!