Söndag

 
Mja. Jag har fått mycket gjort idag. Sen så gick jag upp aptidigt (05.20 typ) så jag ska lyckas somna tidigt ikväll. Tåget går ju 07:30 imorgon. Så nu är jag egentligen skittrött, men behöver vara vaken till minst klockan 20.00. Det årner säjj.
 
Jag har iallafall hunnit med att damma, dammsugit, skurat, tvättat, slängt skräp, gjort mat och packat.

Fick sms av Therese förut också. Hon, Majda och Mikaela håller på att planera en tripp till Strömstad över midsommar. Hur kul?! 900:- för stuga, mat, bensin och alkohol per person. Väldigt bra pris! Man hittar ju inte på så mycket i övrigt, känns som man bara jobbar. Så att komma iväg med tjejerna ska bli väldigt kul!
 
Nu ska jag nog ringa mappa. Hejhej!
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!