Måndag.

 
 
Tjenerö!
 
Idag gjorde jag min första dag på Qtym, och det var skitkul! Mycket trevliga människor där som snällt hjälper till om man undrar över något eller så. Sen så gick det mycket bättre idag att ringa till företag, fick 6st "intervjuer", vilket är det bästa jag gjort hittills. Annars har jag bara fått 4st på en dag. Men nu jäklar!
 
Så nu jobbar jag från 8.30 - 16.30 om dagarna, fram till midsommar. Tror de sa att de kan bli förlängt med min kund fram till Augusti också, men det var oklart. Skönt iallafall att man har Norstat ifall det inte blir nåt mer jobb under sommaren. Men till hösten och sådär är jag ju kvar på Qtym om jag förstått rätt. ;) haha.
 
Nu borde jag egentligen ta tag i disken. Det är lite konstigt det där. Jag kom hem i lördags kväll, och då var allting nystädat. Men nu idag så ser det ut som ett bombnedslag... otroligt hur man lyckas stöka ner så mycket på kort tid. 
 
Sen så ska jag såklart se det senaste avsnittet av Game of Thrones. Veckans höjdpunkt.
 
Fina Karlstad :)
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!