Måndag.

 
Har haft en helvetesdag.
 
Jag har sovit väldigt dåligt då jag varit orolig för att försova mig. Så jag gick upp 05.10. Sen så hann jag inte äta frukost, så köpte en äcklig macka på pressbyrån. Åt bara halva, slängde resten.
 
Sen så när jag nästan är framme i Stockholm så ringer mamma. Berättar att morfar har somnat in. Var väl lite förberedd på det då han varit dålig ett tag. Fortfarande jättetråkigt, men nu får han ro och träffa mormor uppe i himlen.
 
Väl i Stockholm blev det taxi till F-Secure för att lära sig hur deras produkter funkar och sådär. Sen var det lunch vid 13.00. Åt en inte alltför god skomakarlåda. Orkade inte äta särskilt mycket heller. Sen var det dags att dra tillbaka till F-secure igen för att få mer info & även lyssna på samtal. Imorgon är det min tur att ringa, spännande.
 
Sa hejdå klockan 17. Då var det dags att leta efter hotellet. Han som är med mig på denna resa hade bokat hotell. "Det är bara 10 minuters promenad från F-Secure till det hotellet jag bokat". Vi var framme 17.40. Kanske tar 10 min med bil? Och jag vette fan hur jag ska hitta vägen till och från F-secure? Kommer garanterat gå vilse. Ska även tillägga att vi gick i uppförsbackar hela tiden. MED packning. Och då hade jag sovit och ätit dåligt på det.  Jag var så less och trött. 
 
Gick in i mitt hotellrum och la mig i sängen & kollade på senaste avsnittet av Game of Thrones. Insåg då att jag har ätit skitdåligt, så gick till Hemköp o köpte en äcklig kycklingbaguette. Nu ligger jag här i hotellrummet igen och vill inget annat än att den här dagen ska vara över, så nu ska jag strax sova.
 
Hoppas jag överlever de resterande 4 dagarna här i Stockholm...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!