Lördag.

 
Riktigt skönt med fredag igår efter en fullspäckad vecka.
 
Slutade 16.30 igår, så när jag kom hem så storstädade jag och lagade tacos. Tyvärr hann jag inte se Lets Dance eller Ack Värmland. En annan gick & la sig vid 19.30.... Men somnade gjorde jag väl runt 22. 

Idag vaknade jag 05.30. Haha. Och jag är jättepigg!

Idag ska jag först tvätta kl 10. Sen kl 17 ska jag träffa Cassandra & Majda. Ska laga mat ihop och umgås. Ska bli kul! Var ett tag sen jag träffade dom nu. 

Och imorgon är det ju Mors Dag. Då ska jag hem till mappa och fira mammi! <3
 
Så ser min helg ut. Nu ska jag göra frukost! :)
 
 
Här är klockan jag pratade om förresten. Som mormor & morfar hade. <3
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!