Lördag.

 
Sååååååå skönt att vara hemma i Karlstad igen!
 
Kom hem igår vid 19:40. Pappa plockade upp mig på tågstation, så åkte vi hem till mappa & käkade lövbiff med potatisgratäng. Så sjukt gött. Pratade om hur det varit i Stockholm och om hur det varit hemma i Karlstad. Blev att jag även sov över, tog pappas sängplats så han fick ta soffan. Haha.
 
Gick upp vid 7 imorse, käkade frukost & gjorde sig i ordning. Jag & mamma drog iväg till morfars lägenhet och rensade tillsammans med mina morbröder. Det var väldigt mycket saker, framförallt mycket minnen. Vi fick ta det vi ville ha. Jag ville bara ha en grej som verkligen är en typisk mormor & morfar-grej, och det är en speciell klocka som påminner mig om dom. Kan lägga upp bild på den här på bloggen, ska hämta den imorgon.
 
Sen åkte vi till mappa igen. Käkade grillad fläskfilé med ugnsgrillade rotfrukter och färskpotatis. Alltså deras mat. <3 
 
Sen drog jag hem till mig kl 19. Var jättekul att öppna brevlådan med en massa räkningar. 
 
Stockholm var för övrigt inte sådär jättekul. Jag gillar inte storstäder. Arbetsuppgifterna var lite komplicerade för mig också, även om jag tycker det är kul att lära mig något nytt. Men fan vad jag längtar efter ett arbete där jag får röra på mig.
 
Jaja. Har köpt lördagsgodis, så nu ska jag ladda inför Eurovision här hemma, om jag orkar hålla mig vaken. Har ju börjat somna vid 22 nu igen när man är van att gå upp kl 6 på morgonen.... haha.
 
Här kommer tre bilder från Stockholm!
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!