Fredag.

 
Min nacke/hals har varit otrevlig dom här två dagarna.
 
Första dagen vaknade jag med att jag hade ont. Men det gick över. Fast när jag drack vatten eller gäspade så gjorde det jävligt ont. Men jag gick till jobbet ändå. Det gick helt okej, tills jag också upptäckte att jag inte kunde skratta, för då gjorde halsen/nacken också ont? 
 
Igår då? Då hade jag skitont. Och då kvittade det vad jag än gjorde. Sen ibland kom det som en mega-attack, kändes som att någon typ "bultade" vid nacken? Och det gjorde skitont. Så jag sjukanmälde mig från jobbet, stannade hemma och hade rövont i nacken. Läste på 1177's sida att man skulle duscha varmt och använda halsduk. Sagt och gjort.
 
Idag då? Det är bättre. Känns ju fortfarande lite, men dom där "attackerna" är borta. Och jag kan gäspa, men när jag dricker gör det lite ont. Skratta har jag inte provat än. ;)
 
Så nu vet ni. Min nacke är kaoz. 

Jag har iallafall lyckats städa min lägenhet. Luktar sååå gott! Sen är det skönt att komma hem från ett arbetspass till ett nystädat och fint hem. :)
 
Trevlig hälj!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!