Torsdag.

 
Nu var det ett tag sen jag skrev sist, men jag ju inte tid... ork... lust... haha. Men nu så!
 
Sabina & Michael var ju här i helgen, och det var kul att få träffa dom igen. Minns inte när vi sågs sist, men det var iallafall på tiden. Vi gick till Mariebergsskogen i lördags. På söndagen gjorde vi inte ett skit. Såg på tv. Haha.
 
Var gött att få jobba igen i måndags iallafall. Är ju typ aldrig ledig, så att vara borta från jobbet en hel helg var lite sådär. Haha. Arbetsnarkoman...
 
Idag ska jag jobba till klockan 16. Imorgon kör jag dubbelpass. På lördag ska jag till Ikea med mappa, handla mat och ha inflyttningsfest med folk från jobbet. Aaaasbra helg!
 
Nu ska jag göra mig klar inför jobbet. Hajj!
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!