Tisdag.

 
Tjäääna.
 
Klev precis innanför dörren efter att ha jobbat 5 timmar och sen handlat lite. Det är skittråkigt att handla. Har också märkt, att när jag bodde hos mappa, så åt jag tamejfan hela jävla tiden bara för att det fanns massa gött att äta där. Men nu när man bor själv & köper sin egen mat så är man inte alltid pepp på att stå i köket & laga mat. Så det blir att man typ skiter i att äta. Fast jag sa ju till mig själv att jag ska ta en dag och bara göra massor matlådor så man slipper laga mat varje dag, för det blir lite tjatigt. Men jaja.
 
Innan jobbet idag så drog jag hem till mappa först för att hämta min cykel och även få en matlåda. Efter det drog jag & 10 pers från jobbet till Unionen och hade möte med dom angående vårat jobb. Vad man kan göra och vad Norstat gör för rätt & fel, typ. Lärde mig en del och fick bra med information.
 
Nu ska jag ta mig ett glas pepsi max och gibba med pojkarna från jobbet. Ha det!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mizca

Känner igen mig i det där. Nu bor jag med sambo och han lagar väldigt mycket mat då jag avskyr det, men är jag ensam blir det inte mkt ätande tyvärr.

Älskar din design, haft precis likadan, är min bästa vän som gjort den - kul att se att folk gillar´t.

2015-03-10 | 23:24:50
http://www.mizca.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!