Söndag.

 
Hejhej!
 
Igår var jag & pappa iväg till Rusta en sväng. Jag köpte taklampa och en matta. Dammsugare väntar jag med lite till. Iallafall, så blev det en grå matta! Ljusgrå typ. Har velat i nån månad om vilken färg jag skulle ha på den där jäkla mattan, men jag tror det blir bra ändå. Haha.
 
Efter vi vart på Rusta så drog vi iväg till min lägenhet. Denna gången fick jag se den nyrenoverad. Allt var perfekt förutom kylskåpet. Var livrädd över att få ett frysfack, som jag hade när jag bodde i Söderhamn. Har fått det nu med... så jäkla tråkigt, då jag tänkt frysa in mycket matlådor och bröd. Hade varit dyngbra med hälften frys och hälften kyl. Men skitsamma. Ska ju inte bo där hela livet, och resten av lägenheten var ju kalasbra! Har finare kök än mappa t.ex ;) haha!
 
Idag ska vi flytta över lite mer saker innan jobbet. Lär väl packa upp det mesta också, iallafall det som tillhör kök & badrum. Fan va bra det kommer bli! 
 
Nu ska jag göra mig i ordning. Hajj!
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!