Onsdag.

 
Jag har nog världens bästa föräldrar.
 
Pappa smsade i förrgår och berättade att det finns matlådor som jag kan ta hemma hos dom, b.la kåldolmar (!!!). Sjukt gött. Så jag drog hem till mappa igår, pappa visade mig även sitt hemliga recept på sina goda köttbullar! Så jag blev kvar där igår fram till 20:00, fick skjuts hem och fick med en kasse full med mat. Fick även lite pengar så jag kan köpa egen mat, då min lön gick åt till soffa, räkningar och hyra. Världens bästa mappa!
 
Somnade strax innan 22 igår och vaknade 06.30 imorse. Så jäkla trött människa. Lär väl bli likadant ikväll också!
 
Efter jobbet idag kom Anna på besök. Bjöd på kakor och mjölk. Satt och pratade och chillade. Skön onsdagkväll!
 
Imorgon ska jag jobba, sen hem & städa och tvätta. På fredag får jag besök av Sabina och Michael från Söderhamn. De ska stanna här i helgen och vi ska ha apmysigt! :)
 
Hajj!
 
Tråkig bild hos mappa igår ;)
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!