Måndag.

 
Fifan vilken helg.
 
I fredags när jag slutade jobbet vid 20:00, så tänkte jag endast på hur otroligt jävla dretgött det skulle bli med sovmorgon på lördag. Jag somnade runt 23:40. När tror ni jag vaknade o va kalaspigg? Jo - klockan 06:20. Och jag & mamma kom inte iväg försen runt kl 11. Så innan det fixade jag frukost. Kollade på nya Beck-filmen. Kollade runt lite på nätet. Småplockade lite. Jag försökte ju såklart somna om, men icke. 
 
Sen på kvällen kom folk från jobbet. Hade skitkul, och alla sa att jag hade en så fin och mysig lägenhet. Jättekul att höra, jag älskar ju den. Haha. Sen drog vi till Harrys vid 12. Dansade, bröt ryggen och drog hem typ. Var väl hemma 01:40. Aldrig vart så trött, haha. Så jag tog iallafall en fin sovmorgon till 11:40 igår. Mycket värt.
 
Frida kom hem till mig igår, så vi satt & käka pizza och kollade på tv. Gott!
 
Och idag har jag jobbat dubbelpass. Drettrött trots 4 koppar kaffe. Gick hem nu en timme tidigare, för min hals och mitt huvud pallade inte mer. Ska gå & lägga mig nu strax, ska ju upp och jobba igen imorgon. Yay.
 
Nights!
 
Muskelkramp och ryggvärk efter lördagsnatten, därav det glada ansiktet på bilden.
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!