Lördag.

 
Här händer det inte mycket när man jobbar 24/7. Haha.

Har jobbat dubbelpass två dagar i rad. Så jag har inte haft ork eller tid att uppdatera här. Så kan det va!
 
Blir ingen helg försen på onsdag då jag får en dag ledigt. Har fullt upp tills dess. Jag gick upp klockan 7 och tvättade imorse. Dessvärre har inte min tvätt torkat för torktumlaren funkade inte? Eller så var det jag som gjorde fel. Komplicerade grejer, de där. Deras instruktioner sög. Haha.
 
Ska strax dra iväg & jobba i 4 timmar, sen måste jag hem & städa lite och göra mig klar inför ikväll. Sen kmr mamma förbi med smörgåstårta som syrran gjort åt mig och tjejerna inför ikväll! Tack så jättemycket. :) 
 
Ska bli så kul att bjuda hit dom närmaste vännerna! Att dom äntligen ska få se min nya fina lägenhet, och att vi kan umgås hos mig för en gång skull. Inte så rockigt att umgås med polare hemma hos mappa när man är 25 år, kanske. Haha.
 
 
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!