Fredag.

 
Ett ynka arbetspass på 4 timmar till, sen ska jag flytta hela helgen! På lördag skulle jag & pappa sätta upp tavlor, spegel, sätta ihop soffan och så vidare. På söndag flyttar vi alla möbler. Typ säng, skrivbord, tvbänk & så. =D Sen är jag bannemej klar!
 
Har såklart lite grejer kvar jag behöver köpa. Fast inget som är akut, tror jag. Har gjort en liten lista på det jag har kvar (papperskorg som ett fint exempel!). Men har jävligt dåligt med pengar nu, så borde chilla lite. Haha. Men tänkte gå in till stan lite tidigare idag & kolla om jag hittar nåt spännande på Lagerhaus. Har 20% rabatt där, och jag har inga som helst dekorationer... haha.
 
Ha en skön fredag! (råkades skriva söndag först, say woot?)
 
Lagerhaus har MASSOR av påskpynt. :')
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!