Torsdag.

 
SÅÅÅÅÅJA, nu är jag ÄNTLIGEN ledig i några veckor! Ska bli så sjukt gött!!
 
Och imorgon åker jag och tjejerna till Strömstad för att fira midsommar där! Ska bli så kul! Har sett fram emot det här väldigt länge, och det ska bli skönt att få komma iväg lite. Hoppas man kan bada också! Åker inte hem försen på söndag, så det ska bli roligt med en hel helg. 

Nu ska jag städa så det är fint tills man kommer hem, tvätta kläder & lista ut vad man ska ha på sig. Har ju varit på stan igår, men har inte hittat en klänning som föll mig i smaken, tyvärr. Och jag orkar ju verkligen inte gå på stan idag igen, har ju inte tid heller direkt. Får väl se vad jag kan klämma fram.
 
Måste göra nån mat också, är vrölhongri! Funderar på att beställa hem käk, men vi får se.

Hoppas ni får en trevlig midsommar! 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!