Onsdag.

 
Hajj!
 
Fy va trött jag är. Är helt slut efter att sitta & ringa och ringa och ringa varje dag. Ännu mer trött är jag pga att jag stressade hem från jobbet, cyklade i 300km/h för att jag hade ju bokat tvättid klockan 16. Kommer upp i lägenheten, byter om, slänger ner alla smutskläder i en påse, släpar med mattorna som jag fått av mormor & morfar och skyndar mig ner till tvättstugan. Försöker öppna men det står att passet är ej bokat? Ser då att jag bokat tvättid kl 19.... jävlar va trött jag blir av sånadär vardagsproblem. Orkar inte.
 
Ringde TryggHansa nyss också. Ville kolla hur min hemförsäkring ser ut. Allt såg bra ut och har allt försäkrat utom mig själv. Ja, just det. Jag kan ju vara bra att försäkra också. Sånt där tänker ju inte jag på, jag är ju liksom helt ny i det här med att bo själv. Men nu är även jag försäkrad. Känns ju bra med tanke på hur klumpig man är.
 
Imorgon är jag ledig från jobbet, ska på morfars begravning. Ska bli skönt att få säga hejdå.

Nu ska jag ta tag i disken och göra annat innan det är dags att gå ner till tvättstugan. Igen.
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!