Måndag.


Fan va tråkigt det är när helgen tar slut sådär fort. Samma visa varje helg!
 
Jobb denna vecka mån - fre. Tills dess hoppas jag att skatten kommit, för jag har tänkt shoppa midsommargrejer till helgen, eftersom vi åker om 10 dagar. Sen i helgen ska ju jag vara med i Karlstad Stadslopp. Har inte tränat ett dugg, så kommer väl förmodligen vara helt död efter att jag gått klart den där milen.

Efter jobbet idag kommer Majda förbi. Vi ska fika och kolla på senaste avsnittet av Game of Thrones! Så jäkla tråkigt att det bara är det här avsnittet och nästa vecka kvar sen av den här säsongen... Hur ska man orka vänta i ytterligare ett år? Haha.
 
Har haft en bra helg iallafall. I lördags följde jag med mappa och systersonen Alfred till Bergvik och shoppade lite. Blev massa örhängen som det var rea på. Alfred fick massa kläder, främst Spiderman såklart.
 
Igår var jag bara hemma var för mig själv, vilket också är gött!
 
Nu ska jag ta & göra frukost, ska iväg till jobbet om någon timme. 

Han var mäkta glad över den här kepsen som jag valde ut åt honom! #stolt
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!