Tisdag.

Hej!
 
Idag blev det verkligen megashopping med mappa... fast jag fortfarande är lite förkyld, hostar och snorar. Men det gick bra.
 
Handlat ihjäl mig. Soffa, soffbord, nattduksbord, spegel, extra täcken & kuddar, sängkläder, tallrikar, bestick, kaffekoppar, köksknivar, glas, vinglas och asmycket annat nödvändigt... är helt slut nu och kommer garantera däcka efter maten.
 
Min soffa dyker upp om 8 veckor, och jag längtar ihjäl mig efter den, haha. Supernöjd med den då den var lite större än vad jag tänkt mig. Vill ju ha så stor soffa som möjligt, haha. :) Och det bäst utav allt är att jag faktiskt fick plats med min 90säng i lägenheten också. Så om nån vill sova över så kommer dom sova görgött! 

Nu saknas det bara en tv och en osthyvel, haha! 
 
Var och kollade in min lägenhet idag också. Den är sooooo pretteyh! Lite sliten då kanske, men den ska ju renoveras nu i veckan. Kommer bli sjukt nice. Kommer ha världens bästa första etta. :D
 
Imorgon är dags att börja jobba igen också. Har haft semester i 2v, jävligt värt. 
 
Bilder på lägenheten:
Första bilden till vänster: Kök
Under den första bilden till vänster: "Matsal"
Bilden längst ner till vänster: Hallen
Bilden till höger: Halva vardagsrummet, haha.
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!