Tisdag.

 
 
Tjenerö.
 
Denna morgon har jag faktiskt varit lite halvduktig och betalat räkningar för mina sista pengar. Fick visserligen lite hjälp av sparkontot också, men ändå. Skönt att ha det gjort. Då kan ju den lilla lön man får gå direkt till sparkassan. Och sen alla pengar som andra har lånat av mig. Gött!
 
Kanske drar till Gävle nästa vecka, också. Det var nåt face-to-face projekt som skulle göras. Via jobbet alltså. Och sånt är ju kul! Vore skönt att få göra annat än att bara sitta vid datorn och ringa. Och jag behöver fler timmar än vad som ges på kvällspassen, så jag hoppas verkligen jag får åka! Haha. Vi får se. :)
 
Idag blir det jobb igen. Skulle egentligen varit ledig idag, men nope. Fick jobba ändå. Pengar! Haha. Ohwell. Jag är ju iaf ledig fredag, så man får vara tacksam för det... ;)
 
Ha en skön tisdag!
 
 
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!