Söndag.

Yo!

Hoppas ni haft en asbra start på 2015! Jag umgicks med Therese & Majda. Köpte godis och såg på remaken på de första två Halloween-filmerna. Och så sov vi över hos Majda såklart. Therese mops Dumle var med också. 

Jag tror jag sov 2 timmar den natten, just för att Dumle sov med mig, och han snarkar nåt så inåt helvete, haha. Men det var mysigt. Älskar hundar. Vill själv ha en, men har varken pengar, tid eller plats för en. 

Sen har jag väl varit förkyld. Ont i halsen och hostat järnet. Men nu är jag OK. Lite snuvig. Men OK. 

Längtar till på tisdag, för då ska jag & pappa äntligen åka till min lägenhet. Ska mäta osv. Mamma och jag ska beställa soffa efter vi vart i lägenheten. Blir bäddsoffa från Mio, so pretteyh. 6k går kalaset på, men det är asbra. Hade gärna velat ha en större soffa, men tror inte jag får plats med en tyvärr haha. Sen ska jag köpa soffbord och TV, sen har jag väl dom möbler jag ska ha. Tallrikar, glas m.m köper jag strax innan flytten!

Mappa ska även börja göra nyttigare mat nu också (gör dom varje år efter nyår haha), så det blir kalasbra. Ska börja träna så fort jag är helt frisk. Tagga stadslopp!
 
Jag tänker göra så att jag är på topp i år. Sådetså!
 
Min soffa som jag ska köpa på tisdag <3
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!