Söndag.

 
Och så var vi hemma igen! Eller ja. För 2 timmar sen, men ändå.
 
Denna vecka jobbar jag mån, ons, tors, lör och sön. Känns bra, ändå. På tisdag ska jag träffa Cassandra. Längesen bara hon & jag umgicks. Blir ju att man aldrig har tid ju äldre man blir, haha. Så jäkla tråkigt. Det var roligare förr, men man måste ju växa upp också, såklart. Haha.
 
Har även lyckats fynda på Tradera. Jag ska ju byta mitt Nintendo 3DS XL emot pengar och Playstation 2 med Frida. Så jag köpte Singstar (Svenska hits/schlager, SÅKLART!). Jag är ju en tvättäkta schlagernörd och älskar de gamla låtarna. Särskilt Linda Bengtzing. Köpte även Kingdom Hearts 1. Betalade 140:- för båda spelen, jävligt värt. Älskar ju Kingdom Hearts, när man får spela med massa Disneyfigurer. Kan ju va kul för systerbarnen om inte annat. Fast mest för mig, tror jag. ;)
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!