Söndag.

 
Fan. Jag gillar inte att jobba söndagar. Folk är sura. Man är trött. Söndagar är väl lite heliga ändå, tror jag. Och jag måste ju verkligen jobba för att få ihop en rimlig lön... vilket betyder ingen fritid. Haha. Bara att köra.
 
Får väl se vad jag hittar på efter jobbet! Vore nice att köpa med sig lite götta (typ lantchips med gräddfil-smak, döööör) och se nån bra film. Är ju inne i någon slags Disneyperiod. Den senaste veckan har jag sett Askungen, Törnrosa, Pongo och de 101 dalmatinerna och Aristocats... nej, jag har inget liv. Men dom är mysiga. De gamla disneyfilmerna är ju helt klart bäst!
 
Nu ska jag ta på mig kläder, ska snart rulla mot arbeit! Hörs.
 
Jag, göbbgrinig, för ca 5 minuter sedan.
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!