Lördag.

 
Heeeeeeeeeeeeej!
 
Har ni saknat mig?! Jag har saknat Värmland. Nåt så inni. Kom hem igår 16:40 från Gävle. Skulle egentligen varit hemma 14:50, men bättre sent än aldrig.
 
Har varit tre fantastiska dagar i Gävle. Smaktestet gick kalasbra, och alla dök upp utom en. Men vi klarade oss ändå. Alla som dök upp var jättetrevliga, personalen på hotellet var jättetrevliga. Taxichaffisarna var också jättetrevliga. 
 
Jag gick & la mig runt 19 igår. Somnade 22. Vaknade 5. Somnade om kl 6 och gick upp klockan 9 imorse. Har jobbat från 11 - 16. Men imorgon och på måndag är jag ledig! Ska bli så jävla gött. Har varit skittrött 24/7 sen jag kom hem. 
 
Och på måndag kommer min TV, äntligen. Och så åker mappa till Mexico då också, så jag blir hemma själv i 2v. Sen när dom kommer hem är det typ bara 1v kvar tills jag flyttar!! Yaaaay. 
 
Fast nu ska jag gå & lägga mig, drettrött.
 
Här kommer bildbomb från Gävleresan.
 
 
 
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!