Lördag.

 
Så jävla bra har det varit sen jag skrev sist.
 
Igår skrev jag på kontraktet för min lägenhet. Nu är det ju faktiskt på riktigt. Jag har aldrig någonsin bott själv, och det känns både bra och dåligt. Bra för att jag verkligen behöver det, och dåligt för att jag blir nojjig av att va själv, haha. Men det kommer gå bra! Det känns så sjukt. Visst, jag är 25 år, och detta skulle egentligen hänt för 5 år sedan. Men bättre sent än aldrig. Jag har längtat och äntligen är det dags. Min alldeles egna lägenhet där jag gör vadfan jag vill, NÄR jag vill.
 
När jag kom hem från jobbet förut så gick jag & pappa igenom några hemsidor på nätet för att kolla på en TV. Känner väl att jag inte direkt har råd med en TV, så vi kör på avbetalning i 12 månader. Blev en hederlig Samsung. 40tum och LED. Blir görbra det!
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!