Lördag.

 
Hajj!
 
Blev spontanhäng med Möller förut! Sjukt kul, då vi inte träffar varann alls särskilt ofta längre. Vi som brukade umgås varje dag i princip, förr. Haha. Men alltid kul att catcha upp litte! Blev hursomhaver två jävla stora koppar kaffe och massa skvaller. Precis som förr. <3
 
Sen så såg jag ju klart Big Hero 6 imorse. Den var bra! Jag grät väl en skvätt, men den var bra. Påminde sjukt mycket om Järnjätten och How to Train Your Dragon (Draktränaren). Sen så trodde jag den skulle ha en helt annan handling än det dom visade på Julafton. Trodde absolut inte den skulle va så ledsam och allvarlig som den faktiskt var. Inte den bästa Disneyfilmen jag sett, men som sagt. Den dög!
 
Big Hero 6 får 4/5 av mig. Bara för att den fick mig gråta. Haha.
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!