Lördag.

 
 
Morrn, morrn!
 
Håller på att styra upp en kalasgod frulle. Två ägg och en fralla och mängder av kaffe. Kaffe kan nog vara ett av det godaste som finns. Näst efter snus, såklart. Men den kombon är visserligen den bästa. Alltså snus och kaffe.
 
Jag somnade rätt tidigt igår, tror jag. Somnade till nåt Big Bang Theory-avsnitt. Och nu idag när jag vaknade så gick jag in och kollade min facebook. Ser då att Swefilmer har släppt filmen Big Hero 6. Ännu en film jag också längtat efter. Så jag ska se till att se den nu medan jag äter frukost, så ger jag er ett betyg efter att jag sett den.
 
I övrigt idag vet jag inte riktigt vad som händer. Är shoppingsugen nåt så inni, men jag sparar allt jag kan för att mamma, syrran och jag ska till Ullared till våren. Har aldrig varit där, men hoppas det är både billigare och finare saker där. ;)
 
Nu ska jag äta frukost och se filmen. Hörs!
 
Bjuder på en gammal bild på mig och min systerdotter Ellen, sålänge. ;)
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!