Fredag.

 
Vem har egentligen tid att blogga/läsa bloggar under vardagarna egentligen? Eller rättaresagt ork. Inte jag iallafall. Missat apmycket medans jag jobbat ihjäl mig. Ni läste rätt. IHJÄL mig. 
 
Fick en spontan fråga av jobbet om jag ville köra dubbelpass tis/ons/tors. Det är alltså jobb från 8.30 - 21.00. Men jag klarade det. Lite. Slutade 19.30 i onsdags, men skitsamma. Jag har jobbat som fan, och jävlar va i havet va skönt det var med sovmorgon imorse. Gick upp kl 9.
 
Idag är jag faktiskt ledig. Och imorgon. Men på söndag vankas det återigen jobb! Försöker jobba så mycket som möjligt nu innan jag flyttar. Måste ju köpa tv och lampor. ;)
 
Ha en skön fredag och trevlig helg!
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!