Torsdag.

 
Hejhoppla va trött jag är! 
 
Somnade inte försen 02.30 igår, tror jag. Jag fick tvinga mig själv att kolla de sista minuterna av GoT-avsnittet som jag & Frida kollade på. Jag gick ju även upp 08.30 imorse, så det blev ju 6 timmars sömn. Känns som jag sovit i tre timmar. Så det ska bli skönt att få sova strax! Nu sover jag visserligen själv igen, men jag försöker att låta bli att tänka på inbrott och annan skit, haha. Så jävla mesig är jag.
 
Hämtade ut min osthyvel av märket Sveico idag. Jag har på riktigt suttit och kollat på nätet, bäst i test, på osthyvlar. Dom på jobbet skrattade ihjäl sig när jag berättade det. Men helt ärligt, det är BAJSSVÅRT att hitta bra osthyvlar i butiker i stan. Ostskivorna blir ju skrynkliga haha! Men den jag köpte ska va riktigt bra! SUPERVIKTIGT med en bra osthyvel!
 
Imorgon är jag ledig iallafall, och då ska jag tvätta och göra massor av matlådor! 
 
På lördag blir det jobb och efter det ska jag hem till Majda och kolla på melodifestivalen och sova över där. På söndag kommer Frida igen och då kör vi lan! Alldeles för längesen jag lanade! 
 
Nu blir det Big Bang Theory och sova.
 
Trött och bitter för att jag skulle gå ut i snön & hämta
osthyvel och sen ta mig till jobbet. :')
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!