Torsdag.

 
Hej!
 
Blev aldrig nåt bloggande igår. Hade inte tid för jag hade fullt upp att höra hur mappa hade haft det i Mexico. ;)
 
Men dom har haft det riktigt bra. Bruna och fina var dom också. Vill också va brun... och konstigt nog hade dom inte shoppat så mycket. Fast de fick ju inte ha för tunga väskor på planet, heller. Men jag fick iallafall en parfym från Victoria's Secret! Love Spell, den som luktar godast! Tack så mycket! <3
 
Sen så var vi & handla, typ ganska direkt när dom kommit hem. Hittade dom nya kvargarna på Ica Maxi! Så jag köpte Hallonsmaken i 500g, utan tillsatt socker, och Nötchokladsmak i dom mindre burkarna. Nötchokladen va riktigt god! Smakar ungefär som Nöt-creme. Fast tror inte jag skulle äta den kvargen till frukost... haha. Men helt klart gott mellanmål! Nästa gång ska jag nog köpa Blåbär i 500g, utan tillsatt socker. :)
 
Idag står det jobb på schemat. Eller ja, hela helgen. Tors, fre, lör och sön. Yay.
 
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!