Torsdag.

 
Hej!
 
Idag blir det jobb 16 - 21. Men när man börjar sent om dagarna så blir man ju lätt uttråkad. Jag försöker plocka och dona här hemma mestadels innan jag gör mig redo för jobb. Men idag så vart jag riktigt jäkla sugen på att baka! 
 
Så jag googlade recept på kladdkaka, för det kan va det godaste som finns. Slängde ihop en sån, men sen när den var klar så såg den så jäkla trött & tråkig ut. Sen kom jag på att Frida hade lämnat kvar lite geisha från när hon var här sist. Så jag smälte geishan i ett vattenbad och voila! Kladdkakan blev mycket piffigare! :)
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emmelie

Det var jättegott! :)

2015-02-12 | 21:26:19
http://emmelieelisabet.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!