Tisdag.

 
Haaallå!
 
Tänkte strax gör mig i ordning för att sen göra lite ärenden på stan. Och jobba såklart! Yay.
 
Valde att ta bort min facebook igår, för ett tag. Är så less på alla meningslösa statusuppdateringar folk lägger upp. Sen är det rätt skönt att inte ha koll på allt. Och att få vara ifred. 
 
Jag sa ju till mig själv att 2015 skulle få bli mitt egoist-år där jag alltid skulle sätta mig själv i första hand. Även om jag fortfarande har skuldkänslor (fast jag egentligen tycker att jag inte behöver ha det) för vissa beslut jag tog 2014, så måste jag ju göra det som känns bäst för mig. Jag kan inte göra saker som gör andra nöjda & glada, men som får mig att må dåligt. Det funkar inte riktigt så.
 
Därför tänkte jag att, okej, jag tar bort min facebook för ett tag. Så att jag slipper se och tänka på hur andra mår. Inte alla kanske, utan bara vissa personer som tar sjukt mycket av min energi.
 
Så nu vet ni. För er som kanske trott att jag blockat er på facebook, eller nåt. Haha.
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Jag tyckte att det kändes ovanligt tomt på facebook ;) Men jag tycker du gör det bra som tar ett egoist år, de är ju så lätt att glömma sig själv.

2015-02-24 | 19:06:06
Anonym

Trodde mitt namn skulle komma med:P hehe
// Sabina

2015-02-24 | 19:06:53




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!