Tisdag.

 
Yay, imorrn kommer mappa äntligen hem!! Ska krama ihjäl dom när dom kliver innanför dörren! =D

Sjukt gött att va ledig imorgon också. Har dammat och dammsugit hela lägenheten förutom köket idag. Det tar jag imorgon. Sen så har jag jobbat i vanlig ordning. 

13 dagar kvar tills min soffa dyker upp i lägenheten också. Och 18 dagar kvar tills jag flyttar. Då ska jag börja äta rätt mat och försöka röra på mig mer. Har varit jävligt slappt dom här två första månaderna på det nya året. Men nu jäklar. Har ju i princip glömt att jag ska vara med i Stadsloppet i sommar, och det vill jag ju gärna orka med! Haha.
 
Nu ska jag göra nåt annat spännande. HAJJ!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!