TACO TACO!

 
Tog med kladdkakan till jobbet, efter att Malin sagt åt mig att göra det. Lillchefen! Men det är så kul att bjuda andra på någonting man själv har lagat/bakat och sen få betyg för det. Alla tyckte den var jättegod. Särskilt Frida och Malin, dom höll på att krevera för att det var så gott, haha! Jättekul. :) 
 
Nu sitter jag här hemma med en kurrande mage. Har gjort i ordning sallad och blandat vitlökspulver i ceme freichen. Nu ska bara Frida dyka upp så hon kan göra köttfärsen, sen är det bara att hugga in. Dör va gött det ska bli! Längesen jag åt tacos nu. 
 
Och den här helgen ska jag heller inte vara ledig. Jobbar fredag, lördag, söndag, måndag och tisdag, men på onsdag tänkte jag vara ledig för då kommer ju mappa hem. Och jag ska storstäda. Haha. Ska försöka hinna med att träffa storebror nån dag också. Han var det också längesen jag träffade. 
 
Nu kom Frida så nu jävlar blir det mat snart! Häpårä.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!