Tacksam.

 
Fan va bra man har det.
 
Mappa är hemma. Jag flyttar till min egna första lägenhet om 2 veckor. Det har börjat kännas helt okej att jobba varje dag vecka ut & vecka in. Jag har världens bästa människor runtomkring mig. Ingen att sakna eller att vara töntigt förälskad i. Sparat ihop sjukt mycket pengar och köpt i princip allting jag velat ha för mina egna ihoptjänade pengar. Game of Thrones säsong 5 släpps om två månader. Jag har snus. Och allt är bara så jävla bra!
 
Jag är så tacksam för minsta lilla. Hög på livet. Mår så jävla bra. Stinaberit vs Livet 10 - 0. 
 
Ett bevis på vilken rolig & fin familj jag har. Pappa och systerdotter; 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!