Söndag.

 
Tjenerö.
 
Himla nöjd med att vakna 8.30 självmant nu i två veckor. Jag gillar att vakna tidigt. Får mer gjort då! 
 
Har hunnit med att köpa två nya Victoria's Secret Body Spray på Rusta. De kostade 89:- styck! Galet bra pris. Blev dofterna Endless Love och Midnight Dare. Så nu står dom alla 5 jag har så fint i hyllan. Efter Rusta traskade jag och pappa över till Willys för att handla lite mat så jag har när dom åker iväg i två veckor. Dom åker ju imorgon redan, så det kommer bli tomt och tråkigt här hemma. 
 
Sen så ringde syrran förut och frågade om jag kunde vara barnvakt ikväll till imorgon bitti, och det är klart man ställer upp på det. Har inte träffat mina systerbarn sen i julas tror jag? På tok för längesen iallafall!
 
Har även hunnit spela lite Skyrim. Long time no see. Skön söndag, med andra ord!
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!