Söndag.

 
Den här helgen är jag & mappa barnvakt! 
 
Systerbarnen kom igår runt 10:20. Strax innan jag drog till jobbet. Var en jäkligt seg dag igår. Slutade 16:00. Åkte hem och käkade mat. Efter maten blev det filmmys med barnen och lite godis. Vi såg på Hercules och Big Hero 6! Sen var det sovdags i princip.
 
Idag blir det jobb 16 - 21. Är inte sådär skitpepp på att jobba idag, men jag behöver ju verkligen pengar. Haha. Tråkigt att man ska få behöva jobba varje dag (t.om på helger) för att man ska kunna ha råd med hyra & allt. Höj lönen, snällaaaa!
 
Nu ska jag dra mig strax. Hajj!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Julia ;DD

Kul att vara barnvakt:]

2015-02-22 | 15:28:47
http://llollan.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!