Onsdag.

 
Helvete va jobbigt det är att sova själv i en stor lägenhet. Har sovit själv i två nätter nu, men ikväll kommer Frida och håller mig sällskap! Vi ska kolla på Game of Thrones. Man behöver ju fräscha upp minnet innan säsong 5 kommer i April! 
 
Svängde förbi hemköp efter jobbet för att köpa Pepsi Max och nudlar. Slank ner en Ben & Jerry i påsen också. Satsar på en jävligt bra kväll där man kanske får sova i lugn & ro utan att nojja sig över minsta lilla ljud i den här apstora lägenheten. ;)
 
Mappa ringde även imorse! Tror jag försökte ringa dom 10ggr igår kväll efter jobbet. Men de hade glömt sätta på telefonerna. Så dom ringde mig när klockan var 05:30 i Mexico. Galet. Men allt hade gått bra under flygresan, och hajar fanns jävligt långt ut i vattnet så dom kan simma lugnt i havet. Orolig dotter som leker förälder!
 
Imorgon är det jobb igen som vanligt 16 - 21, men på fredag är jag ledig. Då tänkte jag passa på att göra massor av matlådor så slipper jag stå & laga mat varje dag. Praktiskt och jäkligt smart. Jag vet.
 
Nu ska jag ta på mig mjukiskläder och ladda för GoT med Frida som kommer alldeles strax! Hörs!
 
*Smygreklam för snus*
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!